Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

„Un miel nevinovat, care te-a salvat”


.

Blue Danube by Strauss on Grooveshark


Pentru tine-un păcătos,
Pentru mine-un ticălos,
Pentru noi iubite suflet
A murit Isus Hristos.
A murit pe lemnul crucii
Ca noi doi să fim iertaţi
De-ale noastre păcate.

Este greu, da, este greu,
Să trăieşti făr’ Dumnezeu,
Dar te rog nu te uita
La viaţa ta cea grea,
Uită-te doar la Isus,
Ce la cruce El s-a dus
Ca să moară pentru tine.

Deci acum când tu doreşti
Pe Isus ca să-L primeşti,
Tu în dragoste să stai
Ca în lume să nu te pierzi
Şi în veşnică iubire
Cu Isus să fii mereu,
Doar o lumină vie.
                Este o cântare atât de frumoasa care mă face sa mă simt bine, mă umple de fericire, chiar dacă știu că sunt păcătos îmi găsesc eliberare în cuvintele acestea. Sunt binecuvântat prin viața care o am, mă lupt ca inima mea să aparțină Domnului. Mă rog pentru sufletul meu, și a celor care mă înconjoară, vreau ca toți cei dragi să fie cu mine sus în ceruri. Dar pentru asta am nevoie și eu să lucrez în ogorul inimii mele, să pot aduce rod Domnului din sufletul meu și faptele mele să fie după al Său cuvânt. Mă rog ca și tu să înțelegi că ai nevoie de un mântuitor. Este cineva care a murit pentru păcatul meu, nelegiuirea ta și acestea sunt o mică greutate la povara păcatului care a dus El pâna la cruce. Acel cineva este Domnul Isus Hristos, care pentru noi a venit și s-a jerfit pe acest pământ cu o moarte de cruce. „Versetul de Aur” care este scris în Sfânta Carte, Biblia, în evanghelia după Ioan în capitolul 3 cu versetul 16 scrie așa „ Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El, să nu piară, ci să aibă viață veșnică.” Eu cred în El, dar nu este îndeajuns asta, trebuie ca și faptele noastre să fie după voia Lui și să fim „oameni” cu semenii noștri! Fie ca Domnul să vă aibă pe mâna Lui și fiți binecuvântați în numele Domnului Isus!

Your Reply

Walk the words here

Persoane interesate