Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

„Ca model pe Isus ”


.


Spring by Antonio Vivaldi on Grooveshark
(Ascultă în timp ce ești pe blog)
Astăzi m-am trezit cu un gând, m-a ținut puțin în nedumerire dar până la urma am scris asa:

   Cum ar fi să-l vedem pe Domnul Isus, între păcătoși și batjocoritori dar nu mărturisind din Sfântul Cuvânt al Domnului... ci purtând cercei în urechi, pahar de oarecare băutura în mână, să danseze printre ei și poate în cel mai rău caz să scape cate-o vorba ce nu ar fi trebuit, și să mai stea la o țigară sau chiar multe alte obiceiuri lumești... Nu ar mai face nimeni diferența între El și cei cu care e înconjurat... Dar totuși El nu e așa! Pentru că ne-a lăsat în lumea asta sa trăim în ea, dar nu să facem parte din ea!
   Părerea mea este că Domnul Isus este reprezentarea bunătății supreme, curăției sufletești și trupești, dragostei fără limite pentru oameni, milos... Eu cred ca El nu a făcut și nici nu ar face asa ceva, deci noi nu trebuie nici atât să facem aceste lucruri, și de altfel El ne învață că singurul model care trebuie să-l avem este chiar EL...pentru că El este Calea, Adevărul și Viața...oricine vrea să meargă la Tatăl trebuie sa treacă prin El...dar nu se poate să trecem prin El dacă nu ne asemănăm cu El!
   Eu am ca model pe Isus, ma lupt pentru curăția mea sufletească și trupească! Pentru ca firea ne
poate da la pământ și sa ne spună că una și alta nu sunt rele, nu sunt păcate, sau multe alte argumente... Dar! Noi trebuie să ne luptăm prin Duhul Sfânt să ne asemănăm tot mai mult cu El! Unicul Dumnezeu! Căci El altceva așteaptă de la noi și altceva așteaptă de la cei din lume... Deci să cerem ințelepciunea care El a avut încât să știm să facem diferența! Pentru că noi avem o lupta pe pământ, și dacă noi ne lăsăm păcăliți că lucrurile/păcatele mici nu ne fac rău atunci lupta e spre zădărnicie, dar cu El putem rezista, supraviețui, lupta și mărturisi despre unicul model care avem...de Isus! Domnul să vă binecuvânteze pe toți!

Your Reply

Walk the words here

Persoane interesate