Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

„Te laud căci sunt o făptură așa de minunată”


.


Numb (Piano Version) by Linkin Park on Grooveshark
                24.10.1994, ziua când am venit pe această lume.  De când am eu viață, memorie și conștiință, îmi amintesc bine că am fost destul de sănătos. Iar acum sunt un băiat pe picioarele lui, sănătos și mulțumesc Domnului că sunt o „făptură așa de minunată”. Simt nevoia de a mulțumi Domnului, simt că El sa atins de de mine, sunt creat dintr-o „mână de țărână” cu mâna Creatorului meu. Sunt un vas în care Domnul a pus un duh de laudă la adresa Lui. Îi mulțumesc Domnului că ma creat după chipul și asemănarea Sa. Simt cum a lucrat în mine și știu că doar El putea să mă creeze așa minunat.
                Fiecare ne-am născut cu o calitate deosebită față de alții, chiar dacă uneori pare asemănătoare, nu este. Suntem diferiți pentru că altfel care ar fi rostul să trăim atâția oameni pe un pământ așa mare. Nu te complexa atunci când vezi că nu ești asemenea unui actor sau cântăreț, ai și tu un talent poate ascuns, dar poți exersa și performa calitățile tale! Nu este greu... alegi ceea ce îți place să faci, începi să tot îl practici și la un moment dat vei ajunge să știi să faci acel lucru la o calitate foarte bună. Chiar și cu un lucru mic poate să te observe lumea, căci în ziua de astăzi este mai greu să fi normal de cât anormal. Prin normal mă refer, să ai o educare corectă și să știi să respecți, să ai toate acele calități morale care are nevoie omul să supraviețuiască în această lume cu semenii lui.
                Avem calități, avem sănătate și mai avem un lucru dat de la Dumnezeu: puterea de a alege. Dumnezeu a oferit omului ceea ce spunem „liber arbitru”, ca omul să aleagă acțiunile lui și din acele acțiuni să apară și consecințele. Dumnezeu nu poate să ne controleze alegerea care vrem să facem. Ne pune în față binele și răul, viața și moartea, binecuvântarea și blestemul. Dar noi alegem! Noi putem să alegem între bine sau rău, nu este Dumnezeu de vină că noi am făcut o alegere rea. Facem uneori lucruri care nu le gândim bine, care la urmă au consecințe poate chiar rele pentru noi. Dar este alegerea noastră.
                Aceste lucruri sunt o parte din gândul meu, dar vreau să le subliniez doar pe acestea, nu vreau să devin obositor pentru tine. Dacă ai înțeles că Dumnezeu te-a creat după chipul și asemănarea lui, atunci sigur vei observa aceste calități deci... vino să lăudăm pe Domnul din toată inima noastră căci ne-a făcut o făptură așa de minunată! Se cuvine deci să-i oferim inima noastră și Lui să aparțină ca El să poată să o prelucreze. Să fim și noi plăcuți Lui. Lăudați-L căci El merită toată cinstea, lauda și închinarea noastră. Mulțumiți Lui, căci El va iubit și vă iubește exact așa cum sunteți.

Citește un articol asemănător:
http://tabloulvietii.blogspot.com/2012/03/inca-nu-ai-inteles-ca-esti-minunat.html

Your Reply

Walk the words here

Persoane interesate