Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

"Ignora" IGNORANTA


.

Este un fenomen des gasit in viata noastra... Dar totusi persista, nu vrea sa dispara... Eu zic ca produce un sentiment de durere... Tristete... Regret, in unele cazuri... Chiar imi pare rau pentru cei care i-am afectat cu acest fenomen pe care poate si eu il "folosesc" inconstient uneori sau chiar constient. Stiu ca nimeni nu merita sa fie tratat asa. Deci imi cer in primul rand eu personal scuze, de la toate persoanele care le-am facut sa simta acest sentiment, sau sentimente(de mai sus)... Fenomenul de care e vorba aici este "Ignoranta"! Daca ai inteles despre ce e vorba atunci e bine. Vorbesc de un lucru, sau mai bine zis, o actiune a omului care functioneaza si se hraneste din adancul inimii omului. Provoaca durere, desparte prieteni, indeparteaza frati... Amplifica durerea... Eu spun ca totusi, nu trebuie ignorat acest lucru. Ignoranta este de fapt opusul a iti pasa... Si totusi, noi toti... suntem oameni... cu aceleasi proprietati vitale,
cu drepturi personale si sociale. In primul rand sa fim oameni, iar apoi sa ne dam seama ca ignoranta nu e o calitate morala... Este un defect as putea spune... Asa ca sa incercam sa ne "reparam" defectele cauzate de rautatea noastra, sau influentati de alti.. Fiti puternici si luptati pentru ce iubiti! Fiti puternici ca sa luptati pentru cei care iubiti... Sau poate cei care nu ii iubiti inca... Nu ignorati pe cineva care v-a fost alaturi doar din simplul fapt ca a vrut sa fie prieten... Nu il ignorati pentru ca nu puteti stii daca el are nevoie de voi... Si daca sunteti oameni... Totusi... Trebuie sa ajutati pe cei in nevoie... Nu e mare lucru sa ascultati pe cineva care are o problema, dar pentru el conteaza foarte mult in momentul acela... Incercati sa va interesati de problemele lui, si daca se poate sa gasiti o solutie.. Sau mai bine, un sfat, si o vorba de incurajare... Nu ignorati pe nimeni... Pentru ca toti suntem oameni, si nu meritam sa fim ignorati. Deci sa "ignoram" IGNORANTA!!

2 Responses to “"Ignora" IGNORANTA”

  1. Wow. I can really ignore something. Dar nu cred ca ignorarea unei persoane este buna. Nu face sigur bine!

  2. Anonim says:

    Asa este. Omul este nascut printr-o relatie divina, asa ca precis avem nevoie de dragoste, afectiune si relatii umane

Your Reply

Walk the words here

Persoane interesate