Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

„Domnul este Păstorul meu”


.

River Flows In You by Yiruma on Grooveshark (Ascultă în timp ce ești pe blog)


„Domnul este păstorul meu, nu voi duce lipsă de nimic.”(Psalmul 23:1)
M-am gândit uneori... oare de ce trăiesc eu pe acest pământ străin, plin de păcat și durere. Oare de ce este chiar atâta prefăcătorie în viața asta, toți sunt manipulați de sistemele de mass-media. Mari președinți se prefac în oameni interesați de binele poporului... dar au de fapt interesele lor personale. Se observă pe lângă manipularea aceasta, și tendința de „spălare a creierului”, adică totul se dă ca pe bandă rulantă și lumea primește totul ca și cum ar fi bun. Dar există în lumea aceasta atâta minciună. Îmi pare rău pentru evoluția lumii. Sau mai bine zis... involuția lumii acesteia va duce la pierderea tuturor calităților, poate mai  mult ca sigur valorilor adevărate care omul are oportunitatea de a le primi de la Dumnezeu.
Această mică introducere în gândul meu, vă va da explicația la următoarele motive care eu am un conducător, un Pastor bun, un Tată care mă iubește! Îi mulțumesc Domnului că mi-a dat ocazia de a-L cunoaște pe Singurul și Unicul Salvator, Isus Hristos! El este păstorul meu, eu nu voi mai duce lipsa de orice fel de binecuvântare atâta vreme când rămân alături de El. Este o luptă puternică, dar El a dus deja crucea pentru mine, deja este mai ușor să lupt de când am aflat că El mă sprijină la orice luptă, mijlocind în fața Tatălui sus în ceruri, știu că și atunci când eu sunt slab, El mă ridică pentru că El este Păstorul meu.„ Eu sunt Păstorul cel bun. Păstorul cel bun Își dă viața pentru oi.”(Ioan 10:11) „Eu sunt Păstorul cel bun. Eu Îmi cunosc oile Mele, și ele Mă cunosc pe Mine, așa cum Mă cunoaște pe Mine Tatăl și cum cunosc Eu pe Tatăl; și Eu Îmi dau viață pentru oile Mele.”(Ioan 10:14,15) Eu îmi iubesc Păstorul și mă voi lupta întotdeauna să nu mă pierd în lumea aceasta. El mă va conduce în zile de fericire, chiar dacă vor trece nori peste viața mea. Eu mă voi lupta pentru a dobândi putere în fața păcatului, te chem deci și pe tine să lupți împreună cu mine! Dacă simți că ai nevoie de ajutor, nu aștepta... spune-mi și voi lupta cu tine, în rugăciune! Suntem oițele Domnului Isus! El ne iubește așa cum suntem, dar noi trebuie să-L urmăm cu mare drag, pentru că El ne iubește și noi trebuie să il iubim, pentru că acest Păstor și-a dat viața pentru noi! Oițele pierdute! Lupta este mare, dar suntem biruitori prin Domnul Isus Hristos, pentru că El ne-a găsit în păcat, dar ne-a iertat! Slăvit să fie Numele Lui!

Your Reply

Walk the words here

Persoane interesate