Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

„Domnul este lângă cei care-L cheamă”


.


Left My Hearts by Yiruma on Grooveshark(Ascultă în timp ce ești pe Blog)


„Domnul este lângă cei care-L cheamă, lângă cei care-L cheamă cu toată inima.”
(Psalmul 145:18)
                Dacă Dumnezeul nostru ar fi nemilos și dacă ne-ar iubi după faptele noastre, atunci sigur nici nu s-ar mai uita la noi. Suntem păcătoși, începând de la mine. M-am născut într-o lume plină de păcat, sunt și eu păcătos. Dar am găsit prin Isus salvare! El mă curăță și mă învață cum să îmi trăiesc viața după  Cuvântul sfânt! Noi nu avem nici un merit pe acest pământ ca și oameni, suntem doar  călători, simpli trecători. Nu avem nimic ce să ne aparțină aici jos. Acolo sus, în cer unde e Tatăl... acolo avem noi un Mijlocitor, un salvator, pe Mesia! Eu cred că mai mare comoară ca aceasta nu există în universul întreg! Mulțumesc Domnului că, și dacă uneori mai greșesc, atunci când îl chem sau strig spre cer, El este deja lângă mine, El mă ridică înainte să încerc eu să ma ridic din puterile mele, El este lângă mine atunci când îmi este greu, atunci când greșesc El mă iartă... Doar dacă mărturisesc și mă pocăiesc de al meu păcat! Îmi pare nespus de rău că sunt un om slab, cu defecte și uneori incapabil de a mă apăra. Dar sus, în cer, am pe cel mai puternic războinic, care atunci când eu am nevoie de putere, El îmi dă putere. Se pune El în fața încercări, îmi ridică și duce „crucea” de pe umeri și o pune pe ai săi umeri, poartă „coroana de spini„  a păcatelor mele și rabdă tăcut toate suferințele mele! Da, este un Dumnezeu milos, iubitor de oameni, drept și sfânt! Vreau să învățați și voi să îl chemați, El vă va asculta, vă va ridica din orice stare! Doar să-L chemați din toată inima voastră! Aclamați dragostea sa care nu cunoaște limite! Lăsați-vă conduși de inimă la El! El este un Domn minunat, un măreț rege, tot cerul Îi cântă laudă, El este vrednic de toată slava, gloria și mărirea din lume! Pentru că El ne stă alături, chiar în cele mai grele momente ne sprijină! Avem nevoie de Dumnezeu! Țineți calea dreaptă, spre Cerul Sfânt a lui Isus, a lui Dumnezeu!

Your Reply

Walk the words here

Persoane interesate