Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

„Pentru unii rugăciunea e volanul... Pentru alții roata de rezervă”


.




All I Need is You by Hillsong United on Grooveshark
(Ascultă în timp ce ești pe blog)
     Astăzi ași vrea să vă vorbesc din experiența proprie. Spun asta pentru că simt de o vreme o diferența în suflet, mă macină gânduri și îmi amintesc lucruri, evenimente sau acțiuni desfășurate în trecutul meu. Toate acțiunile-alegerile noastre pot fi conduse de subconștient-ul nostru chiar inconștient în mare parte. Un lucru de apreciat este faptul că o rugăciune schimbă multe din alegerile noastre, care cel mai probabil, înainte de a ne ruga, noi am face o alegere poate chiar greșită! Rugăciunea este arma care ne poate conduce la victorii mari, dar și la victorii mici... Ne poate ajuta să fim mai puternici, mai corecți, mai „luminoși” (spre exemplu am simțit o putere mult mai mare de ceea care eu am în sufletul meu, oricând am cerut prin rugăciune Domnului să îmi dea putere să fac diferența între oameni care mă înconjoară, am simțit că pot să le arăt un alt om, prelucrat de Isus!), mai răbdători, mai înțelepți, mai eliberați. Sunt foarte multe de specificat în ce poate oferi o rugăciune.
    În afară de rugăciunile de mijlocire pentru bolnavi și oameni care nu au avut șansa de a cunoaște pe Dumnezeu, care și acele rugăciuni sunt o armă de rezistență... Sunt și acele rugăciuni pentru noi personal, care reprezintă o mare particularitate a puterii noastre spirituale, trebuie să cerem putere de la Domnul nostru Isus, pentru că pe acest pământ ne confruntăm cu multe ispite și uneori ca să ajungem să păcătuim, vin micuțe la început... pe care cresc cu timpul, dar noi nu putem realiza pentru că am dat voie de la început sa intre cel „vierme” mic, care pe parcurs s-a transformat în șarpe care ne înconjoară și ne strânge întrucât ne simțim sufocați. Atunci vine rândul rugăciunii pentru eliberare spirituală. Dar cum spuneam, avem ispite și lupte cum și Domnul nostru Isus a avut, dar cunoașteți deja că Domnul Isus a fost și El un om care primea putere de sus, de la Tatăl. El se ruga toată noaptea pentru ca ziua să se poată consuma în propovăduirea speranței, iubirii, iertării și chiar făcând minuni între oameni din vremea aceea. Deci cu cât mai mult avem nevoie noi de acele rugăciuni aprinse care trebuie să facem, pentru a putea „supraviețui” în această lume plină de păcat.
    Rugăciunea este arma care o putem folosi în orice moment, orice clipă și împrejurare. Deci să ne folosim acest dar care Domnul ne-a oferit, adică de fiecare dată când noi spunem o rugăciune El să ne asculte, știind ca nu merităm acest dar, trebuie să mulțumim că totuși El ne iubește așa de mult încât să ne asculte toate rugăciunile, și chiar la momentul potrivit să lucreze, chiar dacă noi nu realizăm direct. Mulțumesc Domnului că, și când nu m-am rugat așa cu râvnă ci doar formal uneori, mă ascultă și Ia aminte la mulțumirile, cererile și mărturisirile mele. Ași vrea să pot fi mult mai puternic, și pentru asta mă rog zilnic. Deci ași vrea să știu că și dumneavoastră, oricine ați fi în această lume, să știți că acolo sus... avem un Tată care ne iubește atât de mult că Și-a dat pe singurul lui fiu la moarte pentru păcatele noastre, ale mele și a dumitale. Deci se cuvine să îi mulțumim, să cerem putere ca să rămânem statornici și să ne ridicăm din treaptă în treaptă înspre El. Să ne vedem cu toți acolo sus deci. Sper ca acest mic mesaj, în cuvinte simple să fie îndeajuns să înțelegeți ce simt și să înțelegeți cea ce am vrut să redau prin acest gând. Domnul să vă binecuvânteze!

2 Responses to “„Pentru unii rugăciunea e volanul... Pentru alții roata de rezervă””

  1. Anonim says:

    TY Bro! GBU2!

Your Reply

Walk the words here

Persoane interesate