Translate

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

„Isus, un om fără pată, un Dumnezeu prea milos pentru mine un păcătos.”


.

Via Dolorosa by Christopher Rogers on Grooveshark

Mă simt responsabil pentru coborârea lui Isus pe acest pământ, mă simt responsabil pentru fiecare ocară, bătaie și tortură care A trecut. Mă simt responsabil pentru moartea Sa. Mă simt responsabil pentru tot chinul Său... Nu pot pricepe iubirea Sa, nu pot pricepe mila care a putut să aibă față de mine... un păcătos... Mă simt apăsat de o durere și de o greutate uneori, pentru că știu că din cauza mea a murit pe o cruce rece, în dureri și chin de moarte... cu piroane în mâini și picioare, meritam eu atât oare? Este prea mult pentru mine, prea mare preț a plătit pentru un nimic. Nu sunt nimic fără Isus, sunt un dezastru fără Harul Lui. Oare de ce atâta iubire? Sunt eu cineva care merită atâta iubire? Încât să ducă El o cruce atât de grea, atât de mare suferință să rabde în locul meu? Am atâtea întrebări care poate nu voi primi un răspuns de la oameni, dar eu voi afla acolo sus... pentru că El a murit și a înviat pentru ca eu, un simplu om, un păcătos, să mă pot pocăi și să mă împac cu Tatăl. Așa voi ajunge sus, lângă al meu salvator, care pentru păcatele mele și ale tale a murit. Un mântuitor care acum este mijlocitor între noi și Tatăl. El se mai roagă pentru milă înaintea Tatălui. Mulțumesc Isuse că ai venit pe pământ și ai trăit în sfințenie și smerenie, ai murit în chin amar, și ai înviat în slavă în a treia zi, pentru ca eu să te cunosc astăzi! Mă rog și pentru orice suflet care mă înconjoară, pentru prieteni, verișori și familie care încă nu au cunoscut bucuria aceasta de a te avea ca mântuitor în viața lor. Căci alături de Tine sunt cel mai fericit și împlinit om de pe pământ, sunt cel mai bucuros pentru că în Tine am găsit eliberarea și calea dreaptă care duce la cer! Prin Tine eu înaintez în viața aceasta, și încerc să mă lupt pentru supraviețuirea mea în această lume prin Duhul Tău cel Sfânt să nu mai păcătuiesc împotriva Ta! Mulțumesc că Tu mă asculți, iar la timpul potrivit tu lucrezi în mod atât de minunat în viața mea... Hristos a înviat!

Your Reply

Walk the words here

Persoane interesate